Modele de lanturi scurte pentru produsele agroalimentare
Daniela Popa
Guerilla Marketing. Profituri mari cu investitii mici
Jay Conrad Levinson
Marketing strategic digital in sanatate. Curs universitar
Victor Lorin Purcarea
Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română
Florin Dumitrescu
Primul an de marketing
Petre Barbu
Psihologia vanzarilor, Editia a II-a. Cum sa vinzi mai mult, mai usor si mai repede
Brian Tracy
Rechinul de 12 milioane de dolari. Uimitoarea economie a artei contemporane
Don Thompson
Jocul infinit
Simon Sinek
Marketing in artele spectacolului
Irina Ionescu
Diagnosticarea organizatiei
Ion Verboncu,Ion Popa,Simona Catalina Stefan
Religia comunicării. Manipularea mistică a consumatorului & Noua filocalie
Gheorghiță Dinu
Povești Nemuritoare de Vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România
Adrian Cioroianu
Automatizarea clienților. Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu
John Warrillow
Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media
Ryan Holiday
Lansarea. Formula secretă a unui milionar pe Internet
Jeff Walker,Ligia Pop
Asta înseamnă marketing
Seth Godin
Experiența face diferența
Doru Șupeală
De la vânzător la om de vânzări
Sorin Călinescu,Sorin Calinescu
Cele 13 reguli esentiale in vanzari - Joe Girard
Joe Girard
25 De Miscari Inspirate Pe Care Trebuie Sa Le Faci Ca Sa Ai Succes In Vanzari - Stephan Schiffman
Stephan Schiffman
Secretul vanzarilor perene. Arta de a crea produse memorabile (Audiobook)
Scara magică spre succes (audiobook)
Napoleon Hill
Marketingul inovatiilor in retail
Saniuta Adina
Analiza financiară pe înțelesul tuturor
Cosmin Baiu
Dezvoltă-ți abilitățile de comunicare
Roz Townsend
Marketing in sectorul public - Philip Kotler, Nancy Lee
Philip Kotler,Nancy Lee
Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor -Mark W. Schaefer
Mark Schaefer
Marketingul ingrijirilor de sanatate. Intrebari de control si teste-grila, Andra-Victoria Radu
Sparge tiparele. Cand ai făcut ultima data ceva pentru prima data?
Cum cresc brandurile: ceea ce specialiștii în marketing nu știu
Byron Sharp