Publicitatea dupa Garfield
Autor
Editura
An publicare
2008
Nr. Pagini
232
ISBN
9789731727394
Categorii
Descriere
„Cele zece porunci ale publicitatii venite de la Dumnezeu. Bine, poate ca nu tocmai de la Dumnezeu, in mod direct. Reclama nu este, in sine, o intreprindere foarte dificila. Desigur ca e un business cu destule complicatii, insa, in cele din urma, nu este vorba despre altceva decat de comunicarea unei idei unui potential client. Daca acest lucru il poate realiza, pe trotuar, la taraba, un vanzator ambulant de razatori, atunci si marile minti ale marketingului, cu milioanele de dolari si imperiul media care le stau la dispozitie, ar trebui sa fie in stare sa-l faca. Dar, cu toate acestea, adesea, dau gres… Ei bine, aici intervin eu cu acest manual de publicitate.” (Bob Garfield)
Comandă Cartea
18Lei
25Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei