Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română

Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română

Descriere

Cartea pe care o tineti acum in mana este, fara indoiala, una speciala, ar trebui sa fie citita de fiecare dintre voi, daca lucrati in publicitate, va garantez ca veti invata multe si utile din ea. Pe de alta parte, daca nu lucrati in publicitate, cartea pe care o tineti acum in mana, fara indoiala una speciala, ar trebui sa fie citita de fiecare dintre voi, va garantez ca veti deveni un consumator mai educat si mai informat. - Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Romania   Poate face un cuvant cat o mie de imagini? Intr-o formulare bine gasita, da. Exista cuvinte care seduc si care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vand, cuvinte care inving. Sunt cuvinte care, o data auzite, nu ne mai ies din minte. Si sunt cuvinte care, o data ajunse in constiinta noastra, determina schimbari, creeaza noi realitati. Sunt cuvinte care persuadeaza si cuvinte care manipuleaza.   Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, actiune? Cum pot fi induplecati chiar si aceia care desconsidera publicitatea? Cum pot fi vrajiti de cuvinte chiar si aceia care dispretuiesc retorica? Raspunsurile la aceste intrebari si la multe altele se gasesc in acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic si practica in agentie.   Autorul Florin Dumitrescu, deopotriva copywriter cu vechime si teoretician al comunicarii comerciale, propune sloganul drept formula-nucleu a scrierii publicitare; si Retorica sloganului - drept cale privilegiata a invatarii acesteia.

Pe aceeași temă

Florin Dumitrescu

Florin Dumitrescu

Florin Dumitrescu

Florin Dumitrescu

Florin Dumitrescu