Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

An publicare
2006
Nr. Pagini
200
ISBN
9731740015

Descriere

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:

• Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
• Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
• Cum conferi interactivitate unui site?
• Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?

Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.

Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.

O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor. - Marketing Week

O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet. - Supply Management

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Dupa terminarea facultatii, lucreaza in departamentul de advertising al General Electric. Apoi isi infiinteaza propria agentie de publicitate in New York: Ries Cappiello Colwell. Mai tarziu, agentia sa isi schimba profilul, devenind firma de strategie de marketing Ries & Trout. Din 1994 lucreaza cu fiica sa Laura Ries la firma de strategie Ries & Ries, oferind consultanta companiilor din grupul Fortune 500, scriind carti si tinand seminarii in intreaga lume. In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul din cei 100, cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume. Al Ries are o rubrica lunara pe Ad.Age.com si este unul din cei mai bine cotati experti in strategie de marketing.

Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993. Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian. Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Lucreaza pentru cele mari companii ale lumii. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX NEWS CHANNEL, CNBC si CNN. Scrie, de asemenea, pentru New York Times, The Wall Street Jurnal si USA Today, Associated Press, Advertising Age.

Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding, analiza de brand si dezvoltare de brand pentru clienti ca: Andersen Consulting, AT&T, Burger King, Contact Software, Datastream, EatZi’s, Frito-Lay, Green Giant, GTE, IBM, Intel, Lotus, Merk, Novell, Paramount Television, Procter & Gamble.

Pe aceeași temă

Al Ries