Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Al Ries, Laura Ries

Editura
An publicare
2006
Nr. Pagini
280
ISBN
9738648106

Descriere

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.

Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.

Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.

Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.

Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.

Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.  

Pe aceeași temă

Al Ries