Jocul didactic matematic. Modalitate de educare si invatare la prescolari - Campanu Cerasela
Descriere
CUPRINS: INTRODUCERE CAPITOLUL I. PROFILUL PSIHOPEDAGOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR I.1.Prescolarul - caracterizare psihologica generala I.2.Particularitati ale procesului de formare a conceptelor matematice in prescolaritate I.3 Notiuni generale despre joc I.3.1. Jocul – dominanta a varstei prescolare I.3.2. Jocul in conceptia marilor psihologi si pedagogi I.3.3.Clasificarea jocurilor la varsta prescolara CAPITOLUL II. CONCEPTELE MATEMATICE SI ROLUL JOCULUI DIDACTIC IN FORMAREA ACESTORA II.1. Formarea conceptelor matematice II.2. Multimi.Operatii cu multimi II.3. Numere naturale II.4.Elemente de geometrie II.5. Unitati de masura II.6.Tipuri si forme de organizare a activitatilor cu continut matematic II.7. Metodologia organizarii jocului didactic ca forma de activitate II.8. Clasificarea jocurilor didactice matematice ilustrata cu exemple BIBLIOGRAFIE