Jocul didactic matematic. Modalitate de educare si invatare la prescolari - Campanu Cerasela

Jocul didactic matematic. Modalitate de educare si invatare la prescolari - Campanu Cerasela

Descriere

    CUPRINS:  INTRODUCERE CAPITOLUL I.  PROFILUL PSIHOPEDAGOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR     I.1.Prescolarul - caracterizare psihologica generala     I.2.Particularitati ale procesului de formare a conceptelor matematice in prescolaritate     I.3 Notiuni generale despre joc         I.3.1. Jocul – dominanta a varstei prescolare         I.3.2. Jocul in conceptia marilor psihologi si pedagogi         I.3.3.Clasificarea jocurilor la varsta prescolara CAPITOLUL II.  CONCEPTELE MATEMATICE SI ROLUL JOCULUI  DIDACTIC  IN FORMAREA ACESTORA     II.1. Formarea conceptelor matematice     II.2. Multimi.Operatii cu multimi     II.3. Numere naturale     II.4.Elemente de geometrie     II.5. Unitati de masura     II.6.Tipuri si forme de organizare a activitatilor cu continut matematic     II.7. Metodologia organizarii jocului didactic ca forma de activitate     II.8. Clasificarea jocurilor didactice matematice ilustrata cu exemple BIBLIOGRAFIE

Pe aceeași temă

Cerasela Campanu