Marketing agroalimentar

Marketing agroalimentar

Editura
An publicare
2005
Nr. Pagini
184
ISBN
9737490002

Descriere

Se adreseaza studentilor de la facultatile de marketing precum si specialistilor si lucratorilor din acest domeniu.
Diaconescu Mihai Conf. univ. dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare in „Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia). Doctor in economie din 1999. Autor si coautor a 12 carti in domeniu. Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului.

Pe aceeași temă

Mihai Diaconescu

Marinela Gheres,Mihai Serban,Iuliana Pop

Byron Sharp

Michael G. Solomon,Greg W. Marshall,Elnora W. Stuart

Mihai Diaconescu