Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant. Strategii, metode, procedee, instrumente. - Sorin Cristea
Descriere
Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant • Strategii • Metode • Procedee • Instrumente Evaluarea reprezinta o actiune necesara in orice activitate socioumana. La acest nivel putem identifica actiunea de evaluare necesara in cadrul activitatilor realizate in domeniul economiei, culturii, politicii, artei, sportului, educatiei, etc. [...] Volumul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant, al 11-lea din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, integrat in Teoria generala a instruirii/Didactica generala (volumele 6-12), are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (Evaluarea I/PI). Problematica sa, abordata din perspectiva istorica a paradigmei curriculumului, va fi dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. - Sorin Cristea