Productia Textului Jurnalistic

Productia Textului Jurnalistic

Editura
An publicare
2004
Nr. Pagini
250
ISBN
9789736817496

Descriere

Cum prind „chip“ ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre limba, limbaj si expresivitate in mass-media? Cum se creeaza legatura dintre presa si publicul sau? Ce relatie exista intre tipurile de gazetarie practicate in epoci istorice diferite? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile la care raspunde autoarea. Lucrarea se adreseaza atat specialistilor, cat si studentilor, oferindu-le cunostintele teoretice si bazele unor deprinderi de a-si practica meseria cu respect pentru public si cu onestitate. Cuprins: Caracteristicile limbajului jurnalistic; Textul jurnalistic; Structura textelor jurnalistice; Coerenta; Raportarea discursurilor persoanelor in text; Lexicul; Sens si semnificatie; Topica.

Pe aceeași temă

Luminita Rosca