Ghid pentru predarea orelor de compunere clasele III


Descriere

In conditiile in care scoala contemporana deplaseaza accentul de pe memorarea unei cantitati de cunostinte pe insusirea metodelor si tehnicilor muncii intelectuale, pe dobandirea deprinderilor de munca independenta, elevul devine participant activ la propria formare, iar invatatorul se situeaza pe o noua pozitie, aceea de indrumator al elevului; el ii transmite notiunile fundamentale, il inarmeaza cu metode si tehnici de studiu, il invata cum sa invete.

Din aceasta perspectiva, compunerea capata sarcini sporite. Pe Ianga insusirea exprimarii corecte orale si scrise, a elevilor, activitatile specifice disciplinei vizeaza dezvoltarea imaginatiei si gandirii acestora, formarea deprinderii de a-si ordona logic ideile, de a le dezvolta, de a crea contribuind astfel la formarea personalitatii copiilor.

Lipsa unor lucrari adecvate care sa vina in sprijinul orelor de compunere ii pun pe invatatori in situatia - necesara de altfel - de a folosi surse adiacente de informare. Acestea insa nu se afla, in toate cazurile, Ia indemana invatatorilor. In sfarsit, nu trebuie ignorat nici faptul ca in domeniul muncii scolare improvizatia si fictiunea sunt de-a dreptul vatamatoare. Aceste considerente ne-au indemnat sa realizam aceasta lucrare. - Autoarele

Comanda Cartea



Termeni și Condiții
Contact
Despre
© 2000 - 2020 bundecitit.ro - Toate drepturile rezervate
Motor de cautare carti si oferte de carti.
Parteneri: Zippit