Bun de Citit Bun de Citit
Blog
Despre Blog
Strategii de marketing in afacerile internationale. O perspectiva a societatii 5. 0

Strategii de marketing in afacerile internationale. O perspectiva a societatii 5. 0

Autor
Eliza Ciobanu
Editura
Universitara
An publicare
2025
Nr. Pagini
186
ISBN
9786062820183
Categorii
Stiinte. Stiinte Economice. Diverse
SHARE
WhatsApp Messenger Facebook

Descriere

Comandă Cartea

31Lei
librariadelfin.ro
--Lei
carturesti.ro
--Lei
libhumanitas.ro
--Lei
cartepedia.ro
--Lei
libris.ro
--Lei
librex.ro
--Lei
litera.ro

Pe aceeași temă

Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic. Marketing traditional. Editia a II-a, revizuita si adaugita (Avia Carmen Morar)

Avia Carmen Morar

Efectul miliardarului prin forțe proprii

John Sviokla

Audiobook. Efectul miliardului prin forte proprii

John Sviokla,Mitch Cohen

Cum să dai lovitura. Află cum își construiesc marii antreprenori afacerile și influența și cum o poți face chiar tu

Gary Vaynerchuk

Inamicul este egoul

Ryan Holiday

Cum sa faci un eBook si sa-l vinzi in profit: Ghidul veniturilor pasive din scris

Anatoli Ciucurovschi

© 2001-2025 Toate drepturile rezervate