Limbajul in leadership
Descriere
„ Transmite esenta leadershipului prin fiecare mesaj! Poti fi un lider cu adevarat empatic, vizionar, receptiv, inspirator, autentic, sustinator si de o bunatate incredibila, dar aceste calitati vor avea impact asupra celor din jur doar in masura in care ai capacitatea de a comunica eficient in leadership, limbajul este, adeseori, primul si cel mai puternic aspect pe baza caruia membrii echipei isi evalueaza liderii si este cel mai operativ mijloc pe care il pot folosi liderii pentru a construi relatii bazate pe incredere, competenta si angajament. Limbajul in leadership nu este doar despre cuvintele pe care le folosesti, ci este mai ales despre abordarea filozofica si despre tacticile potrivite pentru a profita de toate oportunitatile de comunicare. Bazandu-se pe zeci de ani de experienta ca trainer si vorbitor profesionist in comunicare de leadership, expert in vorbirea in public, consultant de specialitate in elaborarea si redactarea discursurilor si declaratiilor, prezentarilor si expunerilor, Joel Schwartzberg ofera abordari unice, tactici cu aplicabilitate imediata si exemple diverse pentru a te ajuta sa utilizezi din plin cel mai puternic instrument de leadership pe care il ai: discursul tau. Daca ideile lui au fost imbratisate cu entuziasm de lideri ai unor companii din clasamentul Fortune 500 este pentru ca i-au ajutat sa-si inspire si sa-si impulsioneze oamenii sa se implice in munca de echipa, la fel cum iti doresti sa se implice si oamenii tai. Lider si comunicator de exceptie, Joel Schwartzberg are harul de a te indruma sa-ti pui intrebari vitale despre scopul tau ca lider, apoi iti arata pas cu pas ce sa incluzi in mesaj si ce sa excluzi si te invata cum sa iei masuri deliberate si constiente astfel incat nu doar sa-ti impartasesti ideile, ci sa-i faci pe ceilalti sa le accepte si sa te urmeze. Indiferent daca vorbesti direct oamenilor, trimiti e-mailuri, postezi mesaje, inregistrezi videoclipuri sau desfasori intalniri pe Zoom, invata din Limbajul in leadership cum sa animi mintile celor din jur si sa „iti vinzi” cele mai importante idei, nu doar sa le impartasesti celorlalti.”