Jocuri didactice. Clasele I si a II-a
Descriere
Daca jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil isi modeleaza propria-i statuie, atunci cu prisosinta procesul de predare-invatare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei tinte; elev si cadru didactic conlucreaza, genereaza acele forte necesare formarii si informarii. Pornind de la litere jucause, incurcaturi de limba, prin jocuri de-a numaratoarea, desene cu numere, spre adevar si minciuna, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat si entuziasmat invata sa comunice, intelege ce este matematica, se descopera ca om, contribuie la sanatatea si motricitatea proprie. Lucrarea de fata a fost realizata pentru a raspunde continuturilor specifice curriculumului claselor I si a II-a. Aceasta expune, explica folosind drept criteriu de ordonare disciplina scolara, dar si dificultatea in abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competente fundamentale in formarea personalitatii copilului.