Psihologie educationala
Descriere
Lucrarea abordeaza exhaustiv problematica psihologiei educationale. Cartea, deosebit de utila atat profesorului, cat si psihologului sau consilierului scolar, pune in valoare importanta fundamentarii stiintifice a aplicatiilor educationale, autorul fiind preocupat mai ales de:
- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;
-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;
-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;
-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;
-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;
-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei.
Cuprins
Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Comandă Cartea
Pe aceeași temă
Viorel Mih
Noul Cod de procedura civila. Comentat si adnotat. Volumul II. art 527-1. 134 (Viorel Mihai Ciobanu)
Viorel Mihai Ciobanu