Riscul si brandurile corporative. Sinteze si studii de caz pentru studenti - Laurentiu-Mihai Treapat

Riscul si brandurile corporative. Sinteze si studii de caz pentru studenti - Laurentiu-Mihai Treapat

Descriere

Am urmărit cu interes și satisfacție progresul și rezultatele cercetărilor efectuate de autor asupra sistemului bancar și economiei în general, încă din perioada când acesta activa la ASE București. Baza de date cercetată este una impresionantă prin complexitatea și relevanța ei. A început cercetarea încă din anul 2000 și a continuat-o pe întreaga perioadă a crizei economice și post-criză, rezultatele cercetării fiind valorificate în 3 cărți având ca beneficiari specialiști ai managementului riscurilor sau studenți.Cartea de față continuă, actualizează, adaugă și completează cu experiența practică și de cercetător a autorului, o trudă începută cu mulți ani în urmă. Ea se dovedește foarte valoroasă pentru studenții de la științe economice, management, business și administrație tocmai prin continuitatea cercetării și esența rezultatelor, care, pentru cei care îl cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul așteptărilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar.Profesor universitar dr. Anca Gabriela ILIEAcademia de Studii Economice București

Pe aceeași temă

Laurentiu Mihai Treapat