Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut

Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut

Editura
An publicare
2018
Nr. Pagini
198
ISBN
9786067493269

Descriere

Produse de comunicare publica. Tehnologie si continut Lucrarea de fata se doreste a fi un adevarat instrument util comunicatorilor la inceput de drum, studentilor si cadrelor didactice, dar nu in ultimul rand publicului larg, acelui public interesat de felul in care institutiile relationeaza cu societatea in sens larg, cu precadere de felul in care un produs de comunicare este conceput si are puterea de a comunica si de a ne influenta din perspectiva institutionala.   Ne vom uita la tehnici si metode de lucru pentru realizarea mesajelor de comunicare publica si a formei pe care acestea o imbraca, la semne si simboluri ce sunt alese special, la etape de planificare si realizare precum si la managementul tuturor acestora.

Pe aceeași temă

Maria Magdalena Popescu

Maria Magdalena Boureanu,Cristian Paul Danet,Aurel Diamandescu,Adela Ionescu,Romulus Militaru,Florian Munteanu,George Popescu,Marcela Popescu,Paul Popescu,Mihaela Racila,Cristian Vladimirescu