Product placement: Un alter ego al publicitatii

Product placement: Un alter ego al publicitatii

Autor
Editura
An publicare
Nr. Pagini
296
ISBN
9786067495539

Descriere

Product placement: Un alter ego al publicitatii. ABC-ul plasarii de produse in filme si seriale de televiziune   Desi e stabilit faptul ca product placement-ul are ramificatii in medii multiple, lucrarea de fata va trata exclusiv aplicatiile fenomenului din spatiul filmic, precum si din cel asociat serialelor (TV si/sau de tip streaming). In acest fel, vom incerca sa realizam o analiza cat mai concentrata a acestei practici, precum si a aplicatiilor acesteia in cadrul celor doua medii bine stabilite. Pentru inceput, capitolele teoretice vor trata subiecte precum istoric, clasificari, functii, avantaje, dezavantaje, recomandari practice, precum si considerente de natura etica.

De asemenea, lucrarea contine si o sectiune aplicata, alcatuita dintr-o analiza ampla, atat individuala cat si comparativa, a unor productii cinematografice din spatiul american si cel autohton.

Aceasta isi propune sa exemplifice in mod concret mecanismele de implementare si de functionare ale product placement-ului.

Pe aceeași temă