Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii - Gabriela Popescu

Descriere

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata.   Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. - Prof. univ. dr. Paul Dobrescu

Pe aceeași temă

Gabriela Popescu

Luminita Gabriela Popescu

Luminita Gabriela Popescu

Anca Iorgovan,Gabriela Popescu

Anca Iorgoveanu,Gabriela Popescu

Gabriela Florenta Popescu