Online de simplu

Online de simplu

An publicare
2016
Nr. Pagini
270
ISBN
9789730213072

Descriere

Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic. Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz, dupa care a devenit coach si consultant acreditat sub acest brand si ajuta afacerile sa-si creasca performanta.
Spune foarte des ca in spatele oricaror statistici sunt oameni si fiecare campanie de marketing pe care o coordoneaza demonstreaza atentia catre experienta si emotiile clientului.

Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati oameni de business si traineri din Romania. A reusit ca, in numai cativa ani, sa cladeasca un brand solid si sa gaseasca metodele potrivite de comunicare cu publicul romanesc. Vede in marketing mai mult decat o simpla unealta de vanzare - un instrument esential de comunicare intre un brand si publicul sau. Dupa ce a creat o adevarata comunitate romaneasca a oamenilor care iubesc sa se dezvolte si sa se educe, prezinta, in pasi concreti, cat de simplu este sa faci din online un aliat de nadejde ca sa ai un marketing de nota 10.

Stii care este singurul lucru 100% sigur despre vizitatorii site-ului tau? Ca vor iesi la un moment dat de pe pagina. Vor pleca. Ce vor face pana ies este treaba ta: sa-i convingi sa devina clientii tai... Cartea de fata te va ajuta sa iti setezi clar obiectivele pentru efortul tau de marketing online, sa le masori obiectiv si sa iei deciziile potrivite care sa te ajute sa privesti mereu inainte, increzator ca ceea ce faci se va multiplica in timp si iti va aduce rezultate. O recomand tuturor antreprenorilor care vor sa fie sus, pe valul vanzarilor online, dar mai ales celor care au o minte deschisa si inteleg ca succesul inseamna studiu si actiune, testare si rafinare, perfectionare si imbunatatire permanenta. Spor la vanzari online! Ciprian - Ciprian Soleriu, fondator Conversion Academy

Informatiile pe care le vei gasi in acest ghid sunt o combinatie intre ceea ce noi am invatat de la experti in domeniul online, idei proprii si concluzii pe care le-am tras din practica. Spunem ca este un ghid, si nu o carte, pentru ca primesti pas cu pas ce e nevoie sa faci ca sa iti „urci” afacerea online. Sau daca deja e online, sa poti revizui structurat si sa imbunatatesti acolo unde e cazul. Pentru cine este potrivit acest ghid? In special pentru proprietarii si managerii de afaceri de tip IMM sau pentru cei care vor sa-si deschida o afacere. Pentru ca ei au nevoie sa inteleaga cat mai bine cum functioneaza online-ul si ce sa ceara de la angajati sau firmele colaboratoare in asa fel incat sa aiba succes. Insa si specialistii de marketing care sunt la inceput au ce sa invete. Ce ai de castigat daca citesti acest ghid? Nu mai esti nevoit sa citesti zeci sau sute de carti si articole despre acest domeniu ca apoi sa incerci sa gasesti firul rosu. Am creat noi firul rosu pentru tine. Tot ce iti ramane de facut este sa urmezi pasii (singur sau impreuna cu responsabilul de marketing).
Cateva subiecte pe care le vei gasi in carte: - Care sunt acele principii de succes pentru orice ai face in marketing online (fie ca este un produs, o strategie, o reclama, un e-mail sau un site); - Care sunt pasii de urmat si ordinea lor, in asa fel incat sa faci marketing online cu succes; - Cum sa iti construiesti un produs potrivit pentru piata potrivita, la momentul oportun; - De ce sa tii cont atunci cand faci strategia de marketing; - Cum sa creezi un traseu pentru clientii tai, de la interes la cumparare; - Cum sa faci Social Media, advertising, e-mail marketing si pagini de vanzare de succes; - Cum ar trebui sa fie oamenii ideali cu care sa lucrezi si cum sa-i recrutezi. - Mult succes! Lorand si Simina

Pe aceeași temă

Lorand Soares Szasz