Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Caietul elevului. Maximal. Arbeitsbuch. A1. 2. CD, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Elzbieta Krulak-Kempisty, Lidija Sober

Maximal. Limba Germana. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Caietul elevului. Maximal. Arbeitsbuch. A1. 2. CD, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Elzbieta Krulak-Kempisty, Lidija Sober

Descriere

Caietul elevului + CD la Limba germana A1.2. pentru clasa a V-a (L1) si clasa a VI-a (L2)

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:   • receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
• exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii,de intonatie si accent (prin cantec rap,recitare ritmica, exercitii de fonetica); • receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS,orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la obiecte pierdute,invitatie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare); • redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).   Autori: Julia Katharina Weber, Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty, Lidija Sober.

Pe aceeași temă

Claudia Brass,Dagmar Glück,Elżbieta Krulak Kempisty,Julia Katharina Weber,Lidija Sober

Claudia Brass,Dagmar Glück,Elżbieta Krulak Kempisty,Giorgio Motta,Julia Katharina Weber

Andreea Rusen,Elżbieta Krulak Kempisty,Dejan Kramżar,Marjetka Marko,Rosanda Marija Meško

Claudia Brass,Dagmar Glück,Julia Katharina Weber

Elżbieta Krulak Kempisty,Dejan Kramżar,Marjetka Marko,Rosanda Marija Meško

Claudia Brass,Dagmar Glück,Giorgio Motta,Elżbieta Krulak Kempisty

Julia Katharina Weber