Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

Descriere

Maximal ART A1.2. Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului. Kursbuch + CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:   • receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc; • exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica); • receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la obiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare); • redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

Pe aceeași temă

Claudia Brass,Dagmar Glück,Elżbieta Krulak Kempisty,Julia Katharina Weber,Lidija Sober

Andreea Rusen,Elżbieta Krulak Kempisty,Dejan Kramżar,Marjetka Marko,Rosanda Marija Meško

Claudia Brass,Dagmar Glück,Julia Katharina Weber

Elżbieta Krulak Kempisty,Dejan Kramżar,Marjetka Marko,Rosanda Marija Meško

Claudia Brass,Dagmar Glück,Giorgio Motta,Elżbieta Krulak Kempisty

Claudia Brass

Limba Germana,Claudia Brass,Giorgio Motta,Elżbieta Krulak Kempisty,Dagmar Glück

Julia Katharina Weber,Lidija Sober,Claudia Brass,Andreea Rusen,Evemarie Draganovici

Caietul Elevului,Julia Katharina Weber,Lidija Sober,Claudia Brass,Andreea Rusen,Evemarie Draganovici

Claudia Parvanta,Sarah Bass