Călătorie în Țara Literelor, Clasa I, partea a II-a

Călătorie în Țara Literelor, Clasa I, partea a II-a

Descriere

Calatorie in tara literelor. Alternativa de invatare integrata pentru clasa a I-a, partea 2
Prezenta lucrare propune o strategie didactica noua, de aplicare a metodei fonetice analitico-sintetice, in procesul de formare a capacitatilor de citire, scriere si comunicare orala. Aceasta strategie tine seama de faptul ca procesul de invatare concomitenta a citirii si a scrisului este unul de cea mai mare complexitate, de aceea propune invatarea cititului cu un pas inaintea scrierii, ceea ce contribuie la dozarea echilibrata a efortului depus de elevul de clasa I.
  Partea a doua propune consolidarea, in paralel, a citirii si a scrierii, accentuandu-se, acum, sarcinile de munca intelectuala pe baza textelor propuse. Continuturile noi sunt introduse gradat, fiind reluate sistematic pentru consolidare, si acopera in totalitate cerintele programei in vigoare. Fiecare unitate de invatare se incheie cu o lectie de recapitulare si una de evaluare, continutul propus pentru evaluare suprapunandu-se integral peste cel predat. Textele-suport sunt alese si adaptate cu atentie, fiind creata oportunitatea exploatarii valentelor formative si educative ale acestora si abordarea diferentiata.

Pe aceeași temă

Anicuta Todea