Influență și persuasiune. Inteligența emoțională

Influență și persuasiune. Inteligența emoțională

Descriere

A schimba modul in care simti este o parte importanta din a schimba modul in care gandesti. Cercetarile arata ca apelul la emotiile umane te poate ajuta sa ii convingi pe ceilalti si sa iti construiesti autoritatea ca lider. Cartea de fata scoate in evidenta aceste studii si iti arata cum sa actionezi in directia respectiva, prezentand atat cadre cuprinzatoare pentru dezvoltarea influentei, cat si tactici simple, punctuale, pe care le poti folosi pentru a-i convinge pe altii zilnic. Seria Inteligenta emotionala prezinta scrieri esentiale despre partea umana a vietii profesionale, stranse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie ofera studii ale caror rezultate au fost dovedite care ne arata modul in care emotiile au impact asupra vietii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor si a situatiilor dificile si eseuri despre ceea ce inseamna sa te preocupe bunastarea ta emotionala la lucru. Sursa de inspiratie si de sfaturi practice, aceste carti descriu abilitatile sociale critice a fi stapanite de profesionistii ambitiosi. Texte de: Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill, Nancy Duarte Carte recomandata de Cosmin Năstasă in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".

Pe aceeași temă

Tali Sharot

Marc Lévy,Jamie Oliver,Terry L. Paulson,Joseph Hadad,Joseph Murphy,Bronnie Ware,Dr. Joseph Mercola,Nazanine Hozar,David Lagercrantz,Harry Horse,Cristina Andone,Eldon Taylor

Robert B. Cialdini,ROBERT CIALDINI,JOEL SCHWARTZBERG

Robert B. Cialdini