Abordarea tipurilor de texte. Clasa III-IV

Abordarea tipurilor de texte. Clasa III-IV

Descriere

Limba si Literatura Romana. Abordarea tipurilor de texte. Clasa a III-a, clasa a IV-a

Lucrarea de fata este un auxiliar didactic, un instrument util cadrului didactic, dar mai ales elevului,fiind parte componenta a unui grupaj de lucrari alcatuite coerent, sprijinindu-se pe recomandarile Ministerului Educatiel Nationale cuprinse in programele de invatamant si pe metodologiile didactice diseminate in cadrul inspectoratelor scolare si cercurilor pedagogice, la care s-au adaugat experienta si competenta autoarei.   Auxiliarul cuprinde un demers didactic care porneste de la activitati de invatare ce permit insusirea, accentuarea, aprofundarea si extinderea notiunilor legate de textul literar si textul nonliterar, fiind schematizat pe zone, astfel: - Orientarea. Sparge gheata! (Banca de cuvinte, banca de informatii); - Achizitie (procedeaza ca mine); - Aplicare; - Transfer (autoevaluare si evaluarea cadrului didactic).

Pe aceeași temă

Georgiana Gogoescu