Introducere în designul de presă

Introducere în designul de presă

Editura
An publicare
2012
Nr. Pagini
160
ISBN
9786068320366

Descriere

Cartea se doreste a fi o initiere in domeniul designului de presa, fiind destinata studentilor si practicienilor aflati la inceput de drum. Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilului, cunostinte teoretice si practice, fiind structurata, astfel, in doua parti: prima trece in revista principalele notiuni si instrumente ale designului de presa, cu exemple din presa autohtona, iar a doua abordeaza o lucrare practica, in cadrul careia se parcurg etapele elaborarii unei publicatii, de la brief la produsul final. Tema propusa – macheta unei reviste saptamanale de petrecere a timpului liber – este rezolvata pas cu pas, textul sectiunii fiind conceput ca un ghid de actiune cu instrumente de lucru, sugestii si recomandari.

Pe aceeași temă