Antreneaza-ti mintea pentru afaceri
Descriere
Foloseste-ti mintea la capacitate maxima pentru a-ti creste performantele. imbinand ultimele descoperiri din psihologie si neurostiinte, invata cum sa-ti cresti randamentul intelectual, cum sa-ti dezvolti creativitatea si resursele personale pentru a reusi sa iei decizii mai bune si pentru a-ti duce afacerea la urmatorul nivel. ANDY GIBSON, antreprenor, public speaker si consultant, a fondat organizatia si programul de training Mindapples in 2008 – cunoscut acum de mii de oameni din toata lumea. Andy a lucrat cu unele dintre cele mai mari companii si institutii financiare internationale, precum: Bupa, News UK, L'Oreal, PricewaterhouseCoopers si Wellcome Trust. „Aceasta carte ne demonstreaza cat de important este sa ai grija de mintea si de bunastarea ta mentala zi de zi, oferind solutii si sfaturi practice pentru a deveni mai inteligent si a trai mai bine.” PATRICK WATT, Executive Director, Bupa „Patrunzatoare, placuta si accesibila. O carte la care voi reveni cu siguranta, pe parcursul carierei mele, cu scopul de a ne ajuta, atat pe mine, cat si pe colegii mei, sa obtinem cele mai bune rezultate.” ROGER EDMONDS, Senior Marketing Manager, PepsiCo „O calatorie care stimuleaza gandirea prin echilibrul mental de la locul de munca, precum si o lectura esentiala pentru compa¬niile care isi doresc ca personalul lor sa prospere.” JOHN ATTELY, Engagement Manager, NHBC Fragment din cartea "Antreneaza-ti mintea pentru afaceri" de Andy Gibson "INTERNALIZAREA Abilitatea noastra de a gasi semnificatie in stimulentele externe se numeste internalizare si este una dintre cele mai bune metode de a-ti spori motivatia atunci cand iti lipseste dorinta interioara pentru rezolvarea unei sarcini. Internalizarea este procesul prin care preluam valorile, atitudinile sau structurile situatiei in care ne aflam si le integram in perceptia noastra asupra lumii. Psihologii descriu trei niveluri ale internalizarii, prin care preluam teluri din mediul in care traim: 1 Introiectia Sarcina conteaza pentru noi datorita reactiilor sau conditiilor exterioare („Fac lucrul acesta pentru ca asta asteapta oamenii de la mine.") 2 Identificarea Sarcina conteaza pentru ca ne putem conecta la un tel mai generos in care credem („Fac lucrul acesta pentru ca este important.") 3 Integrarea Sarcina conteaza pentru noi intrucat rezolvarea ei este parte din identitatea noastra, din felul in care ne percepem sau la care aspiram a fi („Fac lucrul acesta pentru ca sunt o persoana iubitoare.") Cu cat poti conecta mai mult telul de ceva care pentru tine poarta o anume semnificatie sau care te implineste, cu atat mai usor il vei gasi. Acest lucru nu este doar de forma, ci este un proces autentic de explorare a ceea ce este important pentru tine in sarcinile pe care le ai de rezolvat. Daca vrei sa-ti sporesti motivatia pentru ceva ce trebuie sa faci, dar nu iti doresti cu adevarat, exista un exercitiu care te poate ajuta. Mai intai, trebuie sa identifici o sarcina de care nu esti entuziasmat deloc (asta ar trebui sa fie partea usoara). Ar lrebui sa fie ceva cu un scop clar si sa stii ca este realizabil, dar care nu pare interesant, satisfacator sau care nu are semnificatie pentru tine in acel moment. "