Growth hacker in marketing

Growth hacker in marketing

Descriere

Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii In sfarsit, o cristalizare si o explicatie a growth hack-ing-ului in termeni usor de inteles precum si strategii si tactici de aplicare mai bune si reale. - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd Ryan capteaza puterea mentalitatii de growth hacker si o face accesibila celor care lucreaza in marketing, la companii de toate felurile si marimile. Daca nu observati o crestere a rezultatelor dupa lectura acestei carti, ceva nu este in regula cu produsul vostru. - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. Autor al bestsellerului international Crede-ma, te mint!, Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut pentru multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google. Holiday are ceva din Machiavelli si din Ogilvy si prin urmare... acest pusti genial este arma secreta de care nu ati auzit niciodata. – Timothy Ferriss, autor al 4 ore – saptamana de lucru Ryan capteaza puterea mentalitatii de growth hacker si o face accesibila celor care lucreaza in marketing, la companii de toate felurile si marimile. Daca nu observati o crestere a rezultatelor dupa lectura acestei carti, ceva nu este in regula cu produsul vostru. – Sean Ellis, fost growth hacker la Dropbox si Eventbrite, fondator al Qualaroo, si inventator al termenului growth hacker Strategiile si tacticile lui Ryan vor ajuta orice antreprenor de tip lean care incearca sa isi dezvolte afacerea si sa stapaneasca arta marketingului si a dezvoltarii. – Patrick Vlaskovits, coautor al The Lean Entrepreneur (Antreprenorul de tip lean) Daca incercati sa aflati mai multe despre growth hacking, aceasta noua carte a lui Ryan Holiday este o lectura obligatorie. – Derek Halpern Ryan a realizat ceva dificil si extraordinar cu aceasta carte. A luat domeniul complex al growth hacking-ului si l-a condensat intr-un ghid usor de citit despre tot ce trebuie sa stiti. Growth hackerii redefinesc marketingul, iar cartea lui Ryan va va aduce cu un pas inaintea concurentei. – Aaron Ginn, growth hacker la StumbleUpon Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company. Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas. Durata audiobook: 3 ore Lectura: Traian Maicanescu

Pe aceeași temă

Ryan Holiday