Educatie sociala, manual clasa a V-a
Descriere
Manualul continua aplicarea modelului de proiectare curriculara centrat pe competente, utilizat si la nivelul invatamantului primar si sustine orientarea pragmatica a aplicarii programei scolare prin accentuarea scopului pentru care se invata. Abordarea gandirii critice si a drepturilor copilului se realizeaza in mod integrat si contribuie la optimizarea procesului de predare-invatare-evaluare, prin demersul didactic ce faciliteaza: • invatarea despre…, vizand nivelul cognitiv, informativ; • invatarea prin…, vizand implicarea activa, participarea elevului; • invatarea pentru…, vizand nivelul reflectarii invatarii in valorile promovate, atitudini, comportamente. • Prin modul de structurare a invatarii, manualul constituie un instrument de lucru extrem de util pentru elevi. • Diversitatea situatiilor de invatare si a activitatilor multimedia face posibila o multitudine de solutii didactice, aplicabile oricarei clase. • Caracterul practic-aplicativ, participativ si creativ al activitatilor de predare-invatare-evaluare stimuleaza dezvoltarea gandirii critice, constructia progresiva de cunostinte, abilitati, atitudini. • Tratarea temelor se realizeaza prin apel la documente-referinte fundamentale pentru problematica drepturilor copilului. • Prezentarea grafica de exceptie, textele-suport si ilustratiile-pretext avand ca protagonisti copiii reprezinta tot atatea atuuri ale acestui manual. Contine CD cu editia digitala a manualului.