Brand New - Viitorul chip al brandurilor
Autor
Editura
An publicare
2015
Nr. Pagini
208
ISBN
9789737115249
Descriere
"Sclipitoarea si inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstraeaza ca in timp ce brandurile bune reusesc doar sa se mentina pe piata, brandurile mari asculta, evolueaza si se fac remarcate." - Damien Whitmore, director pentru Afaceri Publice si Programe, Victoria and Albert Museum. "Wally Olins pune intotdeauna cele mai pertinente intrebari si, adeseori, da cele mai bune si inteligente raspunsuri. Scriitura sa are un stil subtil si spriritual, ceea ce face din parcurgerea cartii o calatorie cu adevarat placuta... o lectura necesara pentru aceia dintre noi care doresc sa stie incotro de indreptam." - John Diefenbach, presedinte al MBLM si fost director executiv al Landor Associates
Comandă Cartea
34Lei
37Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei
--Lei