Povesti cu lipici. Cum poate storytelling-ul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea

Povesti cu lipici. Cum poate storytelling-ul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea

Autor
Editura
An publicare
2024
Nr. Pagini
304
ISBN
9786303031781
Categorii

Descriere

Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este o carte fascinanta despre puterea irezistibila a povestilor. Pentru ca povestile bine alese si spuse exact in momentul potrivit pot schimba comportamente, pot corecta greseli, pot inmuia inimi, pot atrage mai multe  vanzari, si chiar mai mult decat atat, pot schimba destine. Fie ca acestea sunt ale unor oameni, sau ale unor afaceri… O astfel de poveste, convingatoare si bine spusa, care a venit exact la momentul potrivit, l-a schimbat de exemplu pe un barbat care nu acorda nicio atentie ingrijirii personale, povestea parfumului Eight & Bob, folosit de fostul  presedinte al SUA, John F. Kennedy. In timp ce se afla in vacanta in Ljubljana, un vanzator ambulant a incercat sa-i vanda acest parfum. In ciuda faptului ca barbatul nu s-a aratat catusi de putin interesat de parfumuri, vanzatorul si-a  spus povestea plin de entuziasm pana la capat. Iar povestea lui s-a dovedit a fi atat de interesanta, incat, in final, barbatul s-a hotarat sa-l cumpere, fara nici macar sa-l miroasa inainte. Barbatul respectiv era sotul autoarei cartii  de fata, Kindra Hall, iar intamplarea, desi destul de neinsemnata, a avut o contributie destul de importanta la scrierea acestei carti.   Kindra Hall este speaker si storyteller premiat. Articolele ei au fost publicate pe site-urile Entrepreneur. com si Inc. com, fiind in acelasi timp redactor colaborator al revistei Success. Colaboreaza cu diferite branduri si vorbeste in numele lor pentru a le ajuta sa se foloseasca de puterea storytellingului.  Traieste in New York City impreuna cu sotul ei si cu cei doi copii ai lor, un baiat si o fata. Are o bicicleta stationara Soul Cycle pe care o foloseste cu entuziasm, prefera locul de la fereastra in avion si intotdeauna isi bea cafeaua  rece. Si inca ceva... este extrem de simpatica!!! Asadar, daca vrei sa afli cum le poate schimba storytellingul modul de gandire al celor implicati in afaceri, dar si modul in care acestia simt si se comporta, dar mai ales, daca vrei sa afli cum poti folosi si tu aceasta putere pentru a  te bucura de mai mult succes in societate si in afaceri, cartea de fata iti va fi de un real folos.

Pe aceeași temă

Kindra Hall

Robert V. Bullough,Kendra M. Hall Kenyon