Cum sa faci un eBook si sa-l vinzi in profit: Ghidul veniturilor pasive din scris
Descriere
Daca te-ai gandit macar o singura data ca vrei sa faci ceva din punct de vedere financiar valorificand ceea ce scrii, cartea Cum sa faci un eBook si sa-l vinzi in profit iti va oferi o perspectiva noua asupra publicarii unei carti si transformarii scrisului tau intr-o sursa constanta de venit pasiv. Cartea se adreseaza autorilor si creatorilor de continut: poeti, scriitori, educatori, profesori, studenti, specialistilor din diverse domenii, celor care vor sa publice o carte in format eBook si, in general, pasionatilor de scris. Daca esti autor, poti gasi raspunsuri la obiect despre procesul de publicare, de la cum se face un eBook valid pentru distributie la stabilirea pretului de vanzare, de la cum poti obtine un ISBN in nume propriu la cuantumul drepturilor de autor pe care le poti obtine in urma vanzarii. Printr-o multime de exemple practice, vei intelege cum poti genera valoare si cum o poti transmite cititorului tau, astfel incat sa generezi vanzari constante cu cartea ta si sa iti maximizezi profiturile. In acest sens, s-a acordat o atentie deosebita unui subiect caruia autorii, in general, ii acorda prea putina atentie — Mixul de marketing. Cinci elemente pe care daca reusesti sa le pui in echilibru, vei obtine cele mai bune rezultate cu cartea ta. Iar aceste cinci elemente sunt: produsul (cartea ta), pretul, plasamentul (sau distributia), promovarea si pozitionarea cartii (cum iti va percepe cititorul cartea). Tot acest mix de marketing graviteaza in jurul publicului tinta (cititorul tau). Odata ce vei invata sa-l identifici, poti spune ca ai facut jumatate din vanzare. CE VEI INVATA PRACTIC DIN ACEST GHID? • cum sa faci un eBook de la zero, pe calculatorul tau, folosind WORD-ul (pentru un volum de poezie, de proza, roman, carti practice, carti de copii, dictionare, manuale, culegeri, carti stiintifice, cursuri etc) • cum sa il validezi un eBook in format ePUB — pentru vanzare in librariile romanesti si internationale — sau in format Mobi (pt. Kindle de la Amazon) si cum sa obtii propriul ISBN • ce trebuie sa stii despre drepturile de autor si cum poti obtine un procent cat mai mare din vanzarile totale • cum ajugi la un MIX de marketing echilibrat pentru cartea ta si cum stii daca acesta functioneaza • cum sa stabilesti pretul de vanzare, una din cele mai importante decizii de marketing • cum sa iti pozitionezi cartea si cum sa creezi un OVP (propunere de vanzare online) care sa motiveze un pret de vanzare ridicat • cum sa obtii cea mai larga distributie si cum sa-ti maximizezi profiturile DESPRE SECRETELE DE PUBLICARE Pentru a-ti atrage atentia asupra lucrurilor esentiale, le-am numit secrete – si pe buna dreptate, caci ti-ar lua probabil multi ani sa le descoperi de unul singur. Citind, iti va util sa subliniezi sau sa iti notezi informatiile comune aplicabile oricarui gen de carte si pe cele care, in mod particular, sunt adresate exact tipului de carte pe care vrei sa o publici. DESPRE SECTIUNEA DE RESURSE UTILE In aceasta sectiune ti se prezinta mai multe optiuni de lucru, de la programele / aplicatiile pe care le vei folosi la bancile de imagini pe care le vei accesa, de la serviciile gratuite la cele platite. Sper sa iti fie de folos. ANATOLI CIUCUROVSCHI Are studii de filologie la Universitatea din Bucuresti (licentiat in literatura comparata) si studii de Digital Marketing la Oxford College of Marketing, cu o diploma recunoscuta de The Chartered Institute of Marketing (UK). A lucrat in publicitate fiind, pe rand, Copywriter, Senior Copywriter si Director de Creatie pentru Saatchi & Saatchi Romania. S-a specializat in creatia de nume pentru produse si servicii si branding de produs, iar in ultimii ani, pe strategie de marketing digital. Are, de asemenea, o experienta de peste 20 de ani in domeniul editorial si este pasionat de noile tehnologii.