Shopomania. Psihologia instinctului de a cumpara
Descriere
O enciclopedie a exceselor inteligenta si subtila, o cursa a extravagantelor care sintetizeaza psihologia instinctului dezlantuit de a face cumparaturi. Tot timpul si de orice fel. Cu o imaginatie amutitoare, care dezvolta un stil de viata cu totul framantat de competitia cu tine insuti, cu cei din jur, cu tot universul si impotriva firii. O istorie grabita a unui circ vibrant, cu numere de acrobatie lacoma si exuberanta, exersate obsesiv in templele culturii shopaholice, de la Alexandru al III-lea la Bernard Arnault, de la Marlon Brando, Steve Jobs si Christian Dior la Anna Wintour, Andy Warhol, Kate Middleton si Gucci. Shop • Unshop • Reshop • Deshop • Shopper • Non-shopper • Upshop • Downshop • Misshop • Overshop • Undershop • Ultrashop • Autoshop • Balkshop • Eco-shopping • Aquashop •Anti-shopper • Proxyshopper • Shop-a-go-go „Paul Berton ne-a facut un cadou remarcabil – o enciclopedie neasteptata a universului cumparaturilor, care ne spune povestea felului in care shoppingul ne domina imaginatia si ne modeleaza stilul de viata. Cine ar fi crezut ca o carte despre cumparaturi poate fi plina de suspans?“ ALEX SEVIGNY, profesor de comunicare, Universitatea McMaster Autor Paul Berton este jurnalist premiat si redactor-sef la The Hamilton Spectator. Sute de mii de cititori asteapta in fiecare saptamana rubrica lui din The Spectator, „Din biroul editorului“.