Matematica. Manual pentru clasa a VI-a in limba maghiara

Matematica. Manual pentru clasa a VI-a in limba maghiara

Editura
An publicare
Nr. Pagini
ISBN
9789738386365

Descriere

Acest manual, prin continutul sau, dezvolta capacitatea elevilor de a efectua operatii logice de analiza, sinteza, comparatie, abstractizare, generalizare, concretizare, de a explica pe baza de argumente, de a efectua rationamente, de a gandi divergent, de a transfera cunostintele in situatii diferite si de a se autoevalua. De asemenea, vizeaza formarea capacitatii elevului de a operationaliza cunostintele dobandite, de a le utiliza in situatii concrete de viata, in cotidian. Materialul este impartit in 71 de teme, grupate in 7 capitole. Continuturile temelor au fost astfel inlantuite incat sa permita profesorului tratarea diferitelor parti ale programei scolare in ordinea si ritmul corespunzatoare. Activitatile si exercitiile relativ independente si foarte variate servesc scopurilor propuse, tinand cont de capacitatile elevilor. Astfel, este favorizata imbinarea dintre munca independenta a elevilor si activitatea dirijata din clasa. Fiecare tema este impartita in doua sectiuni: A si B.• Sectiunea A (activitati pregatitoare) a fiecarei teme reactiveaza sistemul de cunostinte anterior asimilat, il familiarizeaza pe elev cu terminologia cercetarii, il antreneaza in descoperirea de noi cunostinte, tehnici de lucru, procedee, notiuni, pornind de la conditiile date, prin aplicarea unui rationament inductiv.• Sectiunea B (cunostinte de baza ale temei) a fiecarei teme sistematizeaza notiunile si procedeele intuite, realizand o sinteza riguroasa si accesibila.• Sectiunea Exercitii, din cadrul fiecarei teme, ofera aplicatii variate prin care elevul are posibilitatea sa-si fixeze, sa aprofundeze, sa dezvolte si sa aplice creator cunostintele dobandite, iar profesorul poate sa evalueze continuu cunostintele elevilor. In acelasi timp, aceasta sectiune permite elevului sa se autoevalueze, folosind si raspunsurile prezente in manual. Manualul poate fi folosit diferentiat, in functie de capacitatile de intelegere ale elevilor si de obiectivele urmarite. Aceasta se realizeaza atat pr

Pe aceeași temă

Daniela Beşliu, Gabriela Bărbulescu, Daniela Stoicescu, Angelica Sima, Cristina Maria Gunea, Elena-Cristina Sima

Catalina Sandulache,Iulian Sandulache,Mihaela Rascu

Ioana Tămăian,Cristina Cergan,Diana Iacob,Bogdan Rațiu,Maria Zaharia,Dan Zaharia

Ioana Tămăian,Cristina Cergan,Diana Iacob,Bogdan Rațiu,Bogdan Ratiu

Alina Ene,Cristian Ciocaniu,Cristian Ciocaniu,Alina Ene Si Colectiv

George Turcitu

George Turcitu,Mirela Mihaescu,Anita Dulman

George Turcitu,Ionica Rizea,Nicolae Ghiciu,D. Mic,C. Basarab,M. Basarab,George Turcitu,Ionica Rizea,Nicolae Ghiciu,D. Mic,C. Basarab,M. Basarab

Constantin Basarab,George Turcitu,Tudor Dragan

Clasa 7,Niculae Chiciu,George Turcitu