Managementul general al organizatiei
Descriere
Managementul a devenit dintr-odata religia sfarsitului si inceputului de mileniu, deoarece oamenii au vazut in management cheia oricarui succes. Desigur, aceasta religie are drept apostoli pe oamenii de succes dar este si repudiata de toti aceia care asista neputinciosi la succesul celorlalti. In realitatea cotidiana, managementul se evidentiaza ca stiinta si arta de gestionare a oportunitatilor in afaceri, intr-un mediu imprevizibil. Astazi, mai mult decat oricand, cumparatorii sunt pusi in situatia de a alege produse si servicii de pe o piata cu o oferta foarte diversificata. La randul lor, toti care doresc sa initieze si sa dezvolte o afacere, din pozitia comuna de manager, sunt pusi in situatia de a gestiona nevoi, dorinte si cerinte, de a descoperi oportunitati de afaceri si de a le transforma in succes competitiv. In acest context, lucrarea pe care o propunem cititorilor trateaza componentele de baza ale managementului, care au mai fost abordate in lucrarea intitulata Managementul organizatiei, editata de Ttritonic, a acelorasi autori ca si prezenta lucrare, dar de data aceasta ele sunt mult mai bine sistematizate si completate, astfel incat ele surprind si esentializeaza cunostinte si abilitati pentru oricine doreste sa aplice principiile managementului pentru a gestiona succesul in tot ceea ce intreprinde.