Expresivitate publicitara

Expresivitate publicitara

Editura
An publicare
2021
Nr. Pagini
376
ISBN
9786067485332

Descriere

Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa.    Expresivitate publicitara identifica principalele trasaturi definitorii ale reclamelor si abordeaza din diferite perspective teoretice chestiunea persuasiunii pe care acestea o exercita, la nivelul elementelor lor componente (titlu, text, imagine, slogan, logotip) si la acela al raporturilor intre ele. Perspectivele teoretice (lingvistica, teoria argumentarii, semiotica vizuala etc.) sunt integrate cu ajutorul retoricii.   In carte sunt schitate elemente de istorie a publicitatii. Intrarea acesteia in etapa marketingului electronic invita la necesare estimari a ceea ce constituie o constanta a creatiei publicitare si a ceea ce comunicarea integrata de marketing aduce cu adevarat nou in expresivitatea publicitara.

Pe aceeași temă

Costin Popescu

Valentina Barbateanu,Ioana Marilena Chiorean,Andreea Costin,Irina Loredana Gulie,Simina Popescu Marin,Cristina Catalina Turcu,Patricia Marilena Ionea

Ramona Delia Popescu,Cosmin Marian Vaduva

Adina Popescu,Adina Rosetti,Bogdan Alexandru Stanescu,Cosmin Perta,Marian Ilea,Matei Florian,Şerban Tomşa,Simona Sora,Ştefan Caraman,Stelian Muller