Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

Dimensiunea retorica a imaginii publicitare

An publicare
2017
Nr. Pagini
185
ISBN
9786062401017

Descriere

Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental.   
In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului.

Din Cuprins:
◊ Limitele altor abordari teoretice
◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual
◊ Specificul discursului publicitar
◊ Elocutio in discursul vizual publicitar
◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual
◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?

Pe aceeași temă