Tratat de forme si analize muzicale
Descriere
Cuprins
Partea 1: Forma si analiza muzicala
Capitolul 1: Forma si limbajul muzical
Capitolul 2: Perceptia formei in muzica
Partea 2: Structuri si arhetipuri ale formelor muzicale
Capitolul 3: Analiza morfologico-sintactica muzicala
Capitolul 4: Tipologiile formelor muzicale
Partea 3: Studiul formelor tonale omofone vocale si instrumentale
Capitolul 5: Liedul - Gen si forma
Capitolul 6: Menuet/Scherzo
Capitolul 7: Rondo-ul
Capitolul 8:Tema cu variatiuni
Capitolul 9: Sonata
Capitolul 10: Aplicatii ale formei de sonata in genul cameral. Forma de sonata in Cvartetul instrumental. Extensii stilistice: Bela Bartok
Partea 4: Studiul formelor polifonice vocale si instrumentale (Evul mediu, Renastere, Baroc - extensii stilistice in Clasicism si sec. XX)
Capitolul 11: Forme si genuri polifonice vocale
Capitolul 12: Forme si genuri polifonice instrumentale ale Barocului: Inventiunea si Fuga
Capitolul 13: Variatiuni polifonice. Forme varitionale polifonice de tip continuu: Passacaglia si Ciaccona
Capitolul 14: Suita instrumentala baroca
Partea 5: Aplicarea formelor omofone si polifonice in genul concertant si simfonic
Capitolul 15: Genul concertant - Concertul instrumental
Capitolul 16: Genul simfonic - Simfonia
Capitolul 17: Genul liric - Muzica de opera si balet
Partea 6: Orientari analitice ale sec. XX
Capitolul 18: Metode de analiza a formelor tonale