Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic. Vocea specialiștilor - Paperback - Paul-Alexandru Fărcaș, Veronica Ioana Ilieș - Tritonic

Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic. Vocea specialiștilor - Paperback - Paul-Alexandru Fărcaș, Veronica Ioana Ilieș - Tritonic

Editura
An publicare
2021
Nr. Pagini
358
ISBN
9786067495607

Descriere

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor

Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.

Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.

Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.

Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.

Pe aceeași temă