Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic. Vocea specialiștilor - Paperback - Paul-Alexandru Fărcaș, Veronica Ioana Ilieș - Tritonic
Descriere
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.