Alchimie
Descriere
Arta enigmatică și strania știință a magiei în branduri, afaceri și în viață
Oare de ce o fi Red Bull atât de popular, dacă nimănui – dar chiar nimănui! – nu-i place gustul? Oamenii sunt, într-un cuvânt, iraționali; își bazează deciziile pe niște semnale subtile (doza aia mică și albastră) și totodată pe calități mai obiective (aromă, preț, calitate). Lumea din jurul nostru este însă deopotrivă complicată și plină de aleatoriu. Asta înseamnă că succesul nu poate fi prezis stând cu nasul într-un raport contabil oarecare. Ca să atingem un filon de aur, trebuie să stăpânim arta enigmatică și strania știință a plăsmuirii unor idei irezistibile: alchimia.
Rezultatul a treizeci de ani de experiență practică în miezul celui mai amplu experiment conceput vreodată în ce privește comportamentul uman – mereu surprinzătorul capitalism consumerist – Alchimie, volumul revoluționar scris de Rory Sutherland, o legendă în lumea publicității, ale cărui conferințe TED au peste șapte milioane de vizionări, descifrează tainele comportamentului uman, împletind rezultate de ultimă oră ale cercetărilor științifice cu stilul unui povestitor savuros, cu înțelegerea rafinată a unor subtilități psihologice și cu studii de caz practice adunate de-a lungul unei cariere impresionante în proximitatea unor clienți cum sunt AmEx, Microsoft și alții.
RORY SUTHERLAND este vicepreședinte al Ogilvy. Corespondent al The Spectator, este și fostul președinte al Institute of Practitioners in Advertising. Conferințele sale de la TED au înregistrat peste 6,5 milioane de vizionări.