2021
Nr. Pagini
152
ISBN
9789731706429

Descriere

Ce este gandirea critica? Si ce este gandirea creativa? Cum ar trebui sa lucram cu elevii si elevele pentru a le dezvolta aceste doua tipuri de gandire?   Probabil ca v-ati pus deja aceste intrebari, sau poate le-ati simtit influenta asupra activitatii dumneavoastra profesionale fara sa le formulati in mod explicit. Gandirea creativa si critica in scoala, publicata in deschiderea colectiei BREVIS, va va oferi cunostintele si instrumentele necesare pentru a pune bazele unei practici la clasa de zi cu zi, adaptabila la diferite tipuri de materii. In primul rand, aceasta carte prezinta abordari teoretice ale gandirii si ale conceptelor cheie din jurul ei, facilitand astfel intelegerea aprofundata a subiectului. Apoi, sunt prezentate doua strategii diferite care ajuta la dezvoltarea gandirii critice si creative a copiilor, indiferent de materia la care sunt abordate.   O invitatie de a aplica gandirea critica si creativa la propria predare, aceasta carte va va oferi inspiratia si sprijinul necesare pentru a introduce sau a intari activitati de dezvoltare a gandirii.

Primul volum al colectiei Brevis este o privire scurta, dar clarificatoare, asupra unor aspecte cheie ale organizarii invatarii in orice clasa: dezvoltarea gandirii critice si creative. - Elena Lucia Balan, prof. gr.I   Daca tineti la intelegere in ceea ce faceti la clasa, sunt convins ca veti gasi in aceasta carte nenumarate idei, exemple de activitati si instrumente care va vor provoca si inspira, deopotriva, fie ca aveti experienta sau sunteti in primii ani de cariera didactica. - Ciprian Fartusnic, cercetator   O carte cu aplicabilitate extinsa, care ne ajuta sa le dezvoltam copiilor si tinerilor capacitatea de a intelege si de a se face intelesi, responsabilitatea si libertatea cunoasterii. - Simona Velea, D.P.P.D. din S.N.S.P.A.