Kit Sales Master Class. 7 carti ca sa nu pierzi nicio vanzare
Descriere
Am pregatit un kit destinat tuturor celor care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau pur si simplu persoane care vor sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si, de ce nu, „sa se vanda”. Adrian Cioroianu si-a propus sa contribuie activ la formarea unei scoli romanesti de vanzari prin incurajarea publicarii de carti care sa relateze experiente reale si sa prezinte tehnici aplicabile pentru Romania. De ce sa alegi carti utile pentru domeniul vanzarilor, scrise si/sau coordonate de romani? Deoarece majoritatea titlurilor straine, traduse in limba romana, nu sunt valabile pentru situatiile existente in piata noastra. Prin kitul de lectura Sales Master Class vei descoperi multe informatii si recomandari care, de regula, sunt predate in cursuri costisitoare si intensive de vanzari. Asadar, te invitam la Sales Masterclass-ul nostru care atinge urmatoarele subiecte:
• Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzari B2B? de Adrian Cioroianu (226 pagini)
Cartea este o minunata si antrenanta relatare, de la „sursa”, a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invatacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan si lipsit de inhibitii, plina de detalii simpatice si trimiteri la picanteriile unor situatii uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinitiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In acelasi timp, textul cartii ramane, cu onestitate, unul al impartasirii serioase si generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei retete de-a gata, ci inseamna o nesfarsita creare de solutii noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi si ghidari prietenoase prin hatisurile inerente domeniului.
• Povesti Nemuritoare de Vanzari – Traite si povestite de vanzatori din Romania de Adrian Cioroianu (240 pagini)
Povesti Nemuritoare de Vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania. O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care au tangenta cu vanzarile – fie ca sunt vanzatori, antreprenori sau simpli oameni care trebuie sa isi vanda produsele, serviciile, ideile si de ce nu... sa se vanda pe ei.
• Aproape totul despre managementul echipei de vanzari de Adrian Cioroianu (220 pagini)
Aceasta carte este bazata pe articole din Sales Magazine. Revista de vanzari, scrisa de oameni de vanzari pentru vanzatori. Scrieri originale, aplicate pentru ce se intampla in domeniul vanzarilor in Romania, destinate oamenilor curiosi care fie sunt vanzatori, fie sunt pasionati de vanzari. Aproape totul despre managementul echipei de vanzari reprezinta un adevarat ghid practic pentru toti cei care cocheteaza cu activitatea de management in vanzari, adaptat realitatilor si conditiilor specifice pietei din Romania. Totodata, prin intermediul managerilor si trainerilor cu o bogata practica in domeniu, care au ales sa-si impartaseasca experientele profesionale in paginile sale, ea constituie si o fereastra deschisa catre lumea vanzarilor, cu tot ceea ce inseamna aceasta lume in tara noastra.
• De la vanzator la om de vanzari de Sorin Calinescu (150 pagini)
Din dorinta de a impartasi din experienta acumulata in 14 de ani de activitate in domeniul vanzarilor, Sorin Calinescu a adunat, sub titlul De la vanzator la om de vanzari, intamplari sfaturi, invataminte, toate cu scopul de a fi de folos celor care isi doresc sa aiba o cariera de succes in aceasta breasla. Toate acestea sunt confirmate de studii efectuate in diverse tari, precum si de o vasta bibliografie ce a servit la realizarea volumului de fata. [...] Volumul De la vanzator la om de vanzari descrie drumul spre succes al unui om de vanzari, iar datorita sfaturilor si metodelor impartasite, este o carte ce trebuie parcursa de cei care vor sa patrunda in aceasta lume. - Daniela Nae
• Invata vanzari din greselile mele de Loredana Elena Egri (200 pagini)
Sunt un om la fel ca oricare altul: pe cat de plin de calitati, pe atat de plin de defecte. Pentru ca de foarte multe ori viata mi-a aratat ca este mult mai usor sa invat din greselile altora decat sa trec chiar eu prin toate greselile posibile, am decis sa ii ajut pe altii, sa ii ajut sa invete din greselile mele fara sa mai treaca ei insisi prin ele. Pentru ca in vanzari totul este despre timp si folosirea lui cat mai eficient posibil, imi doresc ca, invatand din greselile enumerate in prezenta carte, sa ajungi mai repede la performanta si la satisfactia muncii in general. Nu uita ca in vanzari (si nu numai) niciodata nu stii prea multe, niciodata nu ai invatat prea multe si intotdeauna exista loc de mai bine! Este foarte important sa retii faptul ca, daca e sa-ti insusesti ceva din aceasta carte, tin mortis sa fie invatamintele trase in urma greselilor si nu greselile in sine. • Analiza financiara pe intelesul tuturor, vol. I de Cosmin Baiu (197 pagini)
Aceasta carte se adreseaza nu numai specialistilor in economie, ci tuturor celor interesati sa inteleaga filosofia din spatele analizei financiare. Scrisa intr-un limbaj accesibil publicului larg, cartea ofera peste 50 de exemple si studii de caz practice, inspirate din experienta personala a autorului. Autorul se foloseste de premisa data pentru a face o descriere practica nonconformista a activitatii bancare, dar si a anumitor comportamente antreprenoriale, in scopul educarii si dezvoltarii personale a cititorului. Pentru tinerii absolventi de studii universitare, dar si pentru managerii si antreprenorii cu experienta, cartea reprezinta un indrumar unic, intr-o piata dominata de scrieri pur teoretice.
• Analiza financiara pe intelesul tuturor, vol. II de Cosmin Baiu (222 pagini)
Acest volum isi propune sa adreseze si sa raspunda la toate aceste intrebari, precum si la multe altele, folosind o abordare directa, pragmatica, orientata catre rezultat: • 10 Studii complexe de caz referitoare la fraude bancare, scrise sub forma unor povestiri politiste „hard boiled”, in care abunda rasturnarile de situatie si umorul negru • Zeci de exemple si studii de caz cu privire la managementul comercial, risc si executiv, rezultate direct din experienta autorului • Tehnici si abordari manageriale eficace, ce garanteaza obtinerea performantei in primele luni de la aplicare