Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VIII-a. Consolidare. Partea I, (anul scolar 2019-2020) - Anton Negrila, Maria Negrila
Descriere
Matematica. Aritmetica, algebra, geometrie pentru clasa a VIII-a. Partea I. Consolidare. Editia 2019-2020 Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/08.01.2018 Seria de lucrari MATE 2000 CONSOLIDARE, destinata claselor de gimnaziu, respecta toate cerintele programei scolare actuale de matematica referitoare la competente generale, competente specifice si continuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive. Astfel, pentru fiecare capitol din programa sunt prevazute: • un text teoretic minimal si obligatoriu, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara, care cuprinde notiuni si relatii (introduse prin definitii si notatii corespunzatoare), proprietati (teoreme, propozitii etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.). Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, acestea sunt insotite de exemple si modele de rezolvari; • un text teoretic neobligatoriu, care este destinat aprofundarii suplimentare de catre elevii capabili de performanta a continuturilor propuse de programa pentru obtinerea unor rezultate deosebite la concursuri si olimpiade scolare; • activitati de consolidare a invatarii, pentru lucrul la clasa si pentru acasa (afterschool, homeschooling), care grupeaza tipuri foarte diverse de exercitii si probleme pe trei niveluri progresive: 1) intelegere; 2) aplicare si exersare; 3) aprofundare si performanta. Aceasta abordare didactica modulara permite aplicarea metodei interactive moderne de invatare centrata pe elev: stiu / vreau sa stiu / am invatat; • utilizarea algoritmilor si conceptelor matematice de baza in activitatea practica (matematica aplicata in viata cotidiana) ca metoda moderna de invatare; • evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educatiei Nationale. Lucrarea de fata se adreseaza in special elevilor care doresc sa consolideze atat continuturile prevazute de programa scolara prin exersarea unui numar mai mare si mai divers de exercitii si probleme, cat si sa aprofundeze continuturi suplimentare.