Marketing. Manual. Clasa a XII-a - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu
Descriere
Marketing – specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la „ora marketingului“ si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgand acest manual, elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern, vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern, cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing, pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora. Manualul este structurat in 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise, precum si studii de caz. Capitolul trateaza o problema vasta, de ansamblu, pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu. Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele. La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere: • Repere pentru pregatirea practica – va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice. • Termeni cheie – va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol. • Dictionar – va ofera definitii ale unor termeni dificili. • Elemente de sinteza – va permite sa recapitulati notiunile prezentate. • Teme recapitulative – cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului. • Test de evaluare – permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra. La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare.