Muzica si miscare. Manual pentru clasa a III-a, partea I + partea a II-a. Contine editia digitala - Mirela Rizea Marinescu, Mihaela Predoiu, Ana Motor
Descriere
Manualul respecta noua programa scolara avand ca scop dezvoltarea progresiva a competentelor specifice precum si a celor transversale, necesare in viata cotidiana. Continuturile muzicale se imbina armonios cu cele de limba romana, de stiinte ale naturii, urmarindu-se transdisciplinaritatea. Invatarea prin descoperire, dar si prin activitati in perechi sau in echipa, integrarea exercitiilor - joc sunt caracteristici definitorii ale manualului ce urmaresc sa implice activ elevul in procesul de descoperire a noilor informatii. Unitatile de invatare din cuprinsul manualului au pagini dedicate recapitularii si evaluarii, iar la pagina de evaluare, elevului i se ofera o grila de autoevaluare care ii permite sa isi stabileasca cu usurinta nivelul la care se situeaza. Contextele oferite pentru invatare sunt familiare elevilor, raspund intereselor si preocuparilor lor. Ele ii incurajeaza sa exploreze, sa cerceteze, sa caute noi provocari. Sarcinile de lucru sunt insotite de imagini sugestive, care au rolul de a facilita invatarea, de a-l implica activ pe elev in propria formare, de a-i capta si orienta atentia. Ca element suplimentar de motivare, pentru realizarea sarcinilor, elevii sunt sprijiniti cu indicatii de rezolvare. Varianta printata este atractiva, are un design modern si aerisit, adaptat varstei elevilor, un tipar de buna calitate. Varianta printata vine la pachet cu varianta digitala a manualului, disponibila pe CD-ul aferent fiecarui semestru. Manualul digital este creat avand la baza manualul tiparit, pastrand structura si elementele acestuia, dar contribuind la crearea unei invatari complexe. Varianta digitala a manualului sporeste eficienta didactica a demersului scolar. Informatia oferita prin suporturile vizuale, audio, resursele multimedia este relevanta pentru varsta elevilor. Manualul de Muzica si miscare este un instrument de lucru modern si operational, care abordeaza un stil activ de predare-invatare-evaluare, tinand cont de particularitatile de varsta ale elevilor. Autori: Mirela Rizea Marinescu, Mihaela Predoiu, Ana Motora-Ionescu (postum)