Strategii de invatare eficienta la clasele II-IV. Editia a II-a (Maria Manuela Cojocaru)
Descriere
Strategii de invatare eficienta la clasele a II-a - a IV-a, editia 2 de Maria Manuela Cojocaru Cuprins: Introducere Capitolul I. Caracterizarea psiho-pedagogica a scolarului de clasa a II- a - a IV- a Dezvoltarea fizica si psihica generala Dezvoltarea proceselor de cunoastere Afectivitatea si caracteristicile ei Vointa si ansamblul activitatii Problemele personalitatii Capitolul II. Instruirea scolara eficienta 1. Invatarea. Orientari contemporane in teoria si practica invatarii scolare 2. Tipuri de invatare 3. Conditiile interne si externe ale invatarii scolare eficiente 4. Analiza unei strategii de invatare eficienta Metode Capitolul III. Coordonate metodologice ale cercetarii aplicative 1. Obiectivele cercetarii si ipoteza de lucru 2. Metodica cercetarii a) esantionul experimental si martor b) etapele cercetarii c) metodele de cercetare, tehnicile utilizate 3. Strategii de invatare eficienta la obiectul (matematica, geografie) a) evaluarea initiala a cunostintelor, deprinderilor, capacitatilor elevilor b) evaluarea finala Concluzii Anexe Bibliografie