Matematica si explorarea mediului. Caiet pentru clasa a II-a potrivit cu manualele folosite la clasa in anul scolar 2019-2020 - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel

Matematica si explorarea mediului. Caiet pentru clasa a II-a potrivit cu manualele folosite la clasa in anul scolar 2019-2020 - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel

Descriere

Caietul auxiliar de matematica si explorarea mediului pentru clasa a II-a reprezinta un instrument de invatare care ofera contexte multiple si variate pentru formarea competentelor, conform programei scolare.

Alegerea acestui caiet reprezinta o optiune sigura pentru a avea un copil competent, deschis catre experiente de invatare noi si variate, un elev pregatit pentru evaluarea nationala de la sfarsitul clasei a II-a.

Structurat in 10 unitati de invatare, caietul propune o invatare care se construieste prin implicarea directa a copilului, punandu-i la dispozitie un set variat de exercitii si probleme cu grade diferite de dificultate, concepute in stransa legatura cu experiente traite sau posibile in realitate, care stimuleaza curiozitatea in explorare, faciliteaza dezvoltarea creativitatii si a gandirii logice si creatoare.

Auxiliarul contine si pagini destinate recapitularii, evaluarii la finalul fiecarei unitati de invatare si evaluarii finale. Integrarea la nivel intradisciplinar si interdisciplinar este o caracteristica a conceptiei pedagogice care a stat la baza elaborarii auxiliarelor Intuitext. Matematica si explorarea mediului – Caiet pentru clasa a II-a are urmatoarele note definitorii: respecta in totalitate programa scolara de Matematica si explorarea mediului pentru clasa a II-a; poate fi utilizat impreuna cu oricare dintre manualele scolare aprobate, dar, in special, cu manualul Editurii Didactice si Pedagogice, autori: Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila, ca o resursa ce poate completa manualul scolar la nivelul aplicatiilor; contine zece unitati de invatare care pot fi abordate in functie de proiectarea de la clasa a unitatilor de invatare; foloseste date din universul cunoscut elevilor, utilizeaza situatii de viata care incita la  descoperire; se adreseaza tuturor elevilor propunand sarcini de lucru variate, cu grade diferite de dificultate, care faciliteaza consolidarea achizitiilor de baza; poate fi utilizat atat la scoala, in cadrul orelor, cat si acasa, pentru activitate independenta.

Pe aceeași temă

Mirela Mihaescu