Matematica. Manual pentru clasa a VII-a in limba maghiara, Sorin Borodi, Vlad Copil, Emilia Iancu, Maria Popescu, Vicentiu Rusu, Cristian Voica

Matematica. Manual pentru clasa a VII-a in limba maghiara, Sorin Borodi, Vlad Copil, Emilia Iancu, Maria Popescu, Vicentiu Rusu, Cristian Voica

Descriere

Manual de Matematica pentru clasa a VII-a / Matematika. Tankonyv a VII. osztaly szamara

Manualul prezinta continuturile de algebra si geometrie in unitati de invatare succesive, desfasurate continuu pe o perioada de 2-4 saptamani, fiecare, si nu in doua parti distincte. In acest fel, manualul raspunde optim provocarii aduse de Programa scolara, care aloca o pondere mai mare continuturilor de geometrie decat celor de algebra.
Autori: Mihaela Singer (coordonator), Sorin Borodi, Vlad Copil, Emilia Iancu, Maria Popescu, Vicențiu Rusu, Cristian Voica
  Fiecare unitate de invatare a manualului contine: • un proiect care se deruleaza pe parcursul unitatii si care ofera prilejul de a aplica notiunile invatate; • un test de evaluare initiala, care are dublu scop: atentioneaza asupra conceptelor cu care se opereaza in unitate si permite evaluarea nivelului de pregatire a elevului in momentul intrarii in noul continut, pentru eventuale activitati remediale sau de progres; • lectiile in succesiune, fiecare urmata de un set de exercitii si probleme propuse – organizate pe 4 niveluri de dificultate; • o sinteza formulata pe intelesul elevilor referitoare la continuturile invatate si la competentele formate in cadrul unitatii; • doua teste de evaluare sumativa, gradate ca dificultate si corelate cu competentele vizate.
Problemele propuse: • Sunt gandite pe 4 niveluri de dificultate, ceea ce permite ca: elevul sa avanseze in ritmul sau propriu, de la usor la dificil; invatarea sa fie personalizata – nivelul fiind marcat explicit, elevul poate opta sa inceapa cu sarcinile elementare si sa avanseze cat poate, sau se poate concentra direct pe sarcinile complexe (nivelurile 3 si 4); profesorul sa identifice cu usurinta nivelul de competenta al elevului, pentru a putea recurge la activitati remediale sau de performanta.
Forme de evaluare in manual: • Proiect • Test initial • Verificarea nivelului de baza • Evaluare sumativa • Evaluare de 5 minute

Pe aceeași temă

George Turcitu,Ionica Rizea,Nicolae Ghiciu,D. Mic,C. Basarab,M. Basarab,George Turcitu,Ionica Rizea,Nicolae Ghiciu,D. Mic,C. Basarab,M. Basarab

Clasa 7,Dana Radu,Eugen Radu

Ioana Tămăian,Cristina Cergan,Diana Iacob,Bogdan Rațiu,Maria Zaharia,Dan Zaharia

Ioana Tămăian,Cristina Cergan,Diana Iacob,Bogdan Rațiu,Bogdan Ratiu

Petru Bucurenciu,Bianca Bucurenciu,Rodica Chiran,Mihaela-Ada Radu

Mihaela Singer