Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale

Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale

Autor
Editura
An publicare
2004
Nr. Pagini
448
ISBN
9789737140043

Descriere

„Cartea neagra“ denumita de catre mass-media „Noua Biblie a adversarilor globalizarii“, aceasta isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.

Pe aceeași temă