Automatizarea clienților. Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu

Automatizarea clienților. Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu

Descriere

De ce companii precum Amazon, Apple si multe dintre cele mai promitatoare start-up-uri din Silicon Valley obtin profit folosind modelul de afacere pe baza de abonament?   Poti afla raspunsul din Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu de John Warrillow   Partea intai prezinta in linii generale adevarul surprinzator despre cine castiga in sistemul economic pe baza de abonament si de ce practic fiecare start-up sustinut de un capital de risc are un model de afacere bazat pe venituri recurente. Vei invata cum modelul de afacere pe baza de abonament face sa creasca in mod spectaculos valoarea medie a fiecaruia dintre clientii tai si cum sa ajustezi cererea in compania ta, astfel incat sa fii in masura sa iti adaptezi oferta. Vei afla de ce clientii automatizati cumpara mai mult decat clientii sporadici si de ce venitul obtinut din abonamente e mai constant decat cel obtinut dintr-o singura achizitie. Partea a doua e impartita in subcapitole despre cele noua modele de afaceri pe baza de abonament. Dupa cum vei vedea, ai multe optiuni la dispozitie pentru dezvoltarea unui flux de venituri recurente pentru firma ta. Fie ca vrei sa iti transformi intreaga afacere sau doar sa obtii cateva mii de dolari din venituri pasive, vei gasi o multime de idei noi pentru a aplica in compania ta modelul de automatizare a clientilor. A treia si ultima sectiune a cartii Automatizarea clientilor iti pune la dispozitie planul pe baza caruia sa-ti dezvolti propria afacere bazata pe abonament. Vei afla cateva statistici cheie care vor defini viabilitatea abonamentului tau si coeficientul pe care trebuie sa il obtii pentru a face sa creasca beneficiile. Vei invata psihologia vanzarilor de abonamente si cum poti trece peste ceva ce se numeste „lehamitea de abonamente”. „Daca doresti sa construiesti o afacere cu o fundatie sanatoasa si cu servicii extrem de bune oferite clientilor sai, atunci aceasta carte este o resursa de nepretuit.” - Bob Burg, coautor al volumului Go-giver si autor al cartii Adversaries into Allies „Este un lucru rar ca o carte sa aiba un impact atat de profund si rapid asupra strategiei unei afaceri. De fapt, a oricarei afaceri.” - Verne Harnish, director executiv al Gazelles si autor al volumelor Scaling Up, The Greatest Business Decisions of All Time si Mastering the Rockefeller Habits

Pe aceeași temă

John Warrillow