Modelul faptelor bune. Activează-ți bunătatea în afaceri

Modelul faptelor bune. Activează-ți bunătatea în afaceri

Descriere

Modelul faptelor bune. Activeaza-ti bunatatea in afaceri   Modelul faptelor bune este construit pe adevarul solid potrivit caruia definitia succesului trebuie sa includa si starea de bine, atat la nivelul fiecarui individ, cat si la locul de munca. - Arianna Huffington   Shari Arison practica responsabilitatea morala in business si este un exemplu pe care trebuie sa-l urmam … pentru a fi cetateni implicati si cu valori etice, hotarati sa cladeasca o lume echitabila, libera si prospera. Cartea lui Shari ne arata cum putem sa facem acest lucru. - Dr. Angel Cabrera, rectorul Universitatii George Mason Shari Arison ne demonstreaza ca oamenii de afaceri luminati, care integreaza in activitatea lor valori economice, sociale si culturale pozitive, au potentialul de a transforma lumea in care traim. - Dr. Rakesh Khurana, profesor Marvin Bower de dezvoltare a leadershipului, Harvard Business School   Exista acum dovada ca afacerile si filantropia alcatuiesc o platforma puternica pentru schimbrae pozitiva.   Shari Arison a aratat acest lucru prin modelul de leadership pe care l-a practicat in peste trei decenii de activitati filantropice si in cei 15 ani de cand isi conduce propria companie de nivel global, Arison Group. Shari este convinsa ca liderii de la toate nivelurile au puterea de a produce o schimbare pozitiva daca pretuiesc oamenii si planeta in aceeasi masura ca profitul. Modelul faptelor bune este o chemare la actiune pentru proprietarii de firme, liderii si angajatii din toate industriile lumii de a deveni agenti ai schimbarii. Acest model de business bazat pe valori durabile poate fi implementat usor in orice organizatie. Este timpul sa revitalizam firmele moderne pentru binele omenirii. Sa lasam Modelul faptelor bune sa ne deschida ochii si sa devina un catalizator al transformarii corporative.    Abordarea practica propusa de Modelul faptelor bune permite tuturor oamenilor sa-si exprime valorile in mod eficient si sa actioneze pozitiv… stimulandu-si creativitatea, talentul si increderea in sine. - Dr. Mary Gentle, autoarea cartii Giving Voice to Values   Oamenii de afaceri pot folosi acest model pentru a-si imbunatati impactul asupra societatii… si pentru a genera succesul in acelasi timp.   In precedentul ei bestseller, Activeaza-ti bunatatea, Shari Arison a demonstrat ca faptele bune pot face vietile oamenilor mai bogate. In cartea de fata, autoarea isi transpune viziunea si ideile la mediul corporatist pentru a demonstra ca, atunci cand companiile pretuiesc nu doar profitul, ci si oamenii si planeta, toata lumea are de castigat. Adoptand cele 13 valori umane care alcatuiesc Modelul faptelor bune, patronii de firme isi pot regandi impactul pe care il au la toate nivelurile, de la bunastarea individuala la binele colectiv. Dupa ce a vazut direct cum ii ajuta acest model pe angajati sa prospere, Shari insufla o noua viata firmelor si organizatiilor de toate marimile. Fragment din cartea "Modelul faptelor bune" de Shari Arison: "Un set de valori vast si universal   Mi s-a spus ca Modelul faptelor bune are nevoie de o abordare mult mai cuprinzatoare a valorilor corporatiste, deoarece a fost dezvoltat in companii si organizatii non-profit destul de diverse. Cu ajutorul echipei noastre academice, acum putem prefigura modalitati de implementare a Modelului faptelor bune oriunde. Aplicabilitatea atat de vasta ne da convingerea ca, zi, am putea contribui la rezolvarea unor provocari sociale si de mediu chiar mai complexe decat cele ale lumii de azi. Pentru combaterea reala a acestor probleme, este imperativ sa se coopereze in mediul de business si in societate, la toate nivelurile, spre binele tuturor. Fiecare sector al societatii are propriile contributii. Sectorul afacerilor, de exemplu, contribuie prin inovatie, capacitate, idei, avand resursele de a implementa aceste elemente. Organizatiile non-profit contribuie prin expertiza specifica, credibilitate si o retea umana care va lucra cu pasiune pentru schimbare. Cred ca daca vom gasi o modalitate prin care oamenii, statul, companille private si organizatiile non-profit vor lucra impreuna, vom crea un viitor mai luminos pentru noi toti.   Extinderea cercului   Ca rezultat al seminarelor Modelului faptelor bune, managerii si angajatii incep sa se cupleze in mod real la imaginea de ansamblu. Ei au lucrat cu primele patru valori ca urmare a dezbaterilor de pe forumuri, dar acum entuziasmul se raspandeste cu repeziciune si tot mai multi angajati vor sa se implice in implementarea celorlalte noua valori inglobate de Modelul faptelor bune, cu preponderenta a acelora cu care rezoneaza sufleteste. Astazi, am ajuns in punctul in care aud in fiecare zi cum angajati de la toate nivelurile organizatiilor adauga valori suplimentare si le transpun in realitate. Forumul Vitalitatii a fost initiat in sediul Arison Group, in special pentru ca astazi sanatatea si bunastarea reprezinta un subiect atat de important pentru fiecare dintre noi."

Pe aceeași temă

Shari Arison